Appen har varit trasig igen

Blogg.se måste verkligen göra något åt sin app, den har varit konstig igen och uppdateringen har blivit lidande. Tänkte göra videoinlägg men jag har tyvärr inte haft tid :/. Ska försöka blogga bra nu. Förra veckan var jag som vanligt i skolan. I lördags drog jag till stan med Emma och Cornelia, vi träffade en kille som heter Joel och kollade runt på stan. På kvällen sov jag och Felle hos Cornelia och innan Felle kom var jag och Cornelia ute och fotade. Bilderna kommer i ett videoinlägg. På söndagen drog jag hem och duschade och så. Sen drog jag, Cornelia, Felle och Izza ut lite på kvällen. Igår var det ingen dans. Var i skolan som vanligt, hade idrott, tog sen bussen hem och senare på kvällen drog jag ut med Izza och Felle. Idag har jag varit i skolan som vanligt bara. Så allt har varit som vanligt :)

Alla bilderna är ifrån i Lördags. Och jag älskar Joels superman keps :D


Kommentarer
Anonym säger:

Ska du gå på konfa?

2013-04-24 | 21:39:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback